INFO

Vážený zákazník, tu nájdete informácie rôzneho charakteru, ohľadom aktuálneho diania na naších stránkach, oznamy, odkazy a podobne.

Informácie ohľadom REKLAMAČNÉHO PORIADKU.

Informácie k OBCHODNÝM PODMIENKAM a informácie k OCHRANE OSOBNÝCH ÚDAJOV.

Nové informácie ohľadom pripravovaných produktov.

 

AKO NAKUPOVAŤ

 

Snažím sa stránku udržiavať prehľadnú, tak dúfam, že pri nakupovaní nemáte problémy. Ak by sa aj nejaké vyskytli, napíšte mi do komentárov či už pri produktoch alebo sem dole na konci INFO stránky, alebo na sikovnestuzky@gmail.com.

Pri návšteve hlavnej stránky máte v hornej lište na výber produkty podľa katégórií INTROVERT / EXTROVERT, aby ste si rýchlo mohli prezrieť produkty ktoré by sa obdarovanej osobe pravdepodobne páčili. Na samotnej stránke produktu – pod každým produktom potom máte možnosť pozrieť si aj iné produkty, ktoré by sa Vám mohli páčiť. Niekedy pri produkte máte na výber viac možností darčekového balenia – napríklad pri produktoch s výnimočnou cenou (napr. sezónna akcia ako deň Matiek). Po vložení do košíka sa prenesiete ko pokladnice a prejdete klasickým procesom nákupu online kde si volíte spôsob platby, spôsob doručenia a nakoniec Vám bude zaslaný mail s detailmi Vašej objednávky a faktúrou. Pri akomkoľvek probléme s týmto procesom ma neváhajte kontaktovať na mail vyššie uvedený.

Napriek tomu, myslela som na možné FAQ – často sa vyskytujúce otázky ohľadom produktov, darčekového balenia, poštovného a ohľadom doručovania, ktoré by Vás mohli zaujímať.

 

novinka

Pri nákupe nad 2+ samostatných predmetov :

Každý produkt je samostatne predajný, ak je uvedený ako samostatný produkt v sekcii “Produkty”. Postupne sú pridávané ďalšie samostatne predajné produkty aj z iných setov. Ak nieje určitý predmet, napríklad náušnice, z nejakého setu samostatne uvedený ako produkt, tak je tento predmet samostatne nepredajný. Všetky ceny setov a samostatne predajných produktov sú pevne dané a zľavu určí len predávajúci. Pri reklamácii postupujte podľa Reklamačného poriadku.

Darčekové balenie je v cene každého produktu. Ak objednávka obsahuje 2+ predmetov ako samostatných produktov, bude darčekovým balením darčeková taška, ozdobenie stuhami a venovanie. Pre viac informácií kontaktujte sikovnestuzky@gmail.com

Ak je takých 2+ samostatných produktov v objednávke, ktoré pôvodne patria do spoločného setu, darčekové balenie bude poskytnuté ako pri sete, a bude zahrnuté do ceny. Ak si želáte darčekové balenie inak, prosím napíšte do poznámky svoju predstavu a ja Vám vyjdem v ústrety podľa reálnych možností. Ďakujem.

 

FAQ – ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

 

Prečo sú jednotlivé predmety z balíka samostatne nepredajné? Prečo sa nedajú kúpiť zvlášť napríklad len náušnice alebo bavlnený klobúk z konkrétneho balíka, ale sú v ponuke len ako jeden produkt?

Odpoveď : Snažím sa vytvárať unikátne darčeky, ktoré nemusíte naháňať v obchodoch po jednom produkte. Takto si môžete v jednom produkte, s darčekovým balením, a za jednu cenu pohodlne zakúpiť darček, ktorý je týmto pripravený na okamžité darovanie.

 

Prečo nemáme na výber darčekové balenie?

Odpoveď : Rozsiahlejšiu odpoveď mám pripísanú v blogu o darčekovom balení, ale v skratke to zhrniem tak, že produkty sú natoľko rôzne, rôznych tvarov a veľkostí, že by bolo nemožné ponúknuť širokú ponuku darčekových balení. Preto sa pri každom produkte snažím uviesť 2 typy darčekového balenia, ktoré by mohli pasovať Vášmu gustu. Onedlho sprístupním aj originálne darčekové balenie Šikovné stužky, ktoré bude súčasťou taktmer každého produktu.

 

Prečo niektoré produkty majú len darčekové zdobenie?

Odpoveď : Je to z ekonomického dôvodu – niekotré produkty by bolo zbytočné baliť do veľkej krabice, ale zaslúžia si nejakú ozdobu – preto ponúkam zdobenie vo forme mašle alebo stuhy. Okrem zdobenia ponúkam aj darčekové štítky na venovanie, a neskôr plánujem doplniť o darčekové karty s personalizovaným venovaním.   

 

Prečo nieje uvádzaných viac možností poštovného?

Odpoveď : Väčšina zákazníkov uprednostňuje doručovanie Zásielkovňou a klasický balík na Poštu je samozrejmosťou. Viac možností sa určite objaví v priamej úmernosti s rastom môjho e-shopu.

 

Odkiaľ sú produkty?

Odpoveď : Pôvod výrobkov je Čínsky. Čoskoro však pribudnú nové výrobky, ktoré budem odoberať od Slovenských dodávateľov. Plánujem spolupracovať aj s kontaktmi z Francúzska, Nemecka alebo Veľkej Británie. Pripravujem aj spoluprácu so Slovenskými homemade výrobcami bižutérie.

 

Odkiaľ je darčekové balenie?

Odpoveď : Momentálne pochádza z Číny, ale sledujem aj homemade Slovenské výrobky, pri ktorých je cenová ponuka trošku vyššia a preto je proces zahrnutia iných výrobkov zdĺhavejší. 

 

Snáď sa mi podarilo odpovedať na všetky otázky. Ak nie, prosím ozvite sa a pošlte svoju otázku mailom alebo v komentári ku konkrétnym produktom, rada odpoviem. Ďakujem. 🙂 

posledná korekcia : 1.8.2020